True Blood

Plöjer böcker som aldrig förr! Eller nej, jag har nog varit värre, men efter att ha läst säkert en 7-8 skönlitterära böcker i skolan de senaste två månaderna utan att ha läst ut speciellt många, känner jag mig ganska duktig. Började på bok 2 i True Blood serien (Living dead in Dallas) igår och nu måste jag stoppa mig själv för annars läser jag ut den ikväll... Har säkert en tio böcker som ligger och väntar på att läsas (köpte jättemånga förra sommaren och hösten men läste dom aldrig) men alla är på svenska och jag är lite tveksam till det. Vill fortsätta läsa på engelska nu. Dessutom läser jag fort som fan och genom att läsa en på engelska gå det liiite långsammare... ;)
.
Haha, svårt tycker jag. Ska kika efter några till av True Blood böckerna på näter, dom kostar 99,- på Akademibokhandeln, men måste ju finnas lite billigare på kanske adlibris eller så?
.
Nu ska jag återgå till läsandet ;)
.
(Bild från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback