Torsdag

Wohoo, håvat in två G i engelskan idag samt läst ut True Blood boken. Bra dag.
.
Ruggigt skönt är det i alla fall att jag klarade grammatiken, litteraturen var jag osäker på men fick ett mail där det stod att jag klarat den kursen bra, som tur var. Nu är det bara uppsatsen kvar, som jag är 80 % säker på att jag inte klarat. men men, som jag har förstått det så går inte världen under om jag får lov att skriva en ny i höst.
.
Något som iofs var mindre bra med dagen var min häst. Jäklar vad han var ofokuserad och jag vet inte vad. Skrittade och travade ute, men han ville inte rakställa sig utan böjde sig bara och tittade på allt som var läskigt. Att göra halt och få lite eftergift gick inte, huvudet rätt upp i luften, taktande och stenhård i munnen. Fattade ingenting.
.
Funderar på om jag ska byta bett men vet inte alls vad han kan gå på. Han är jättekänslig i munnen och ganska ostabil så han behöver nåt som är stabilt och ligger still och är snällt men ändå inte för snällt för då blir han för stark. Det är en hårfin skillnad mellan snällt-stark på honom. Nu går han på vanligt tvådelat tränsbett, funderar på om man ska testa något med fasta bettringar eller kanske ett tredelat?
.
Jag vet att typ ingen läser här, men om nån har något tips på bra bett, tipsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback