Torsdag

Jobbat en sväng idag. Var inte så mycket att göra dock så det blev halvdag, lite mjukstart sådär :)
.
.
.
Syster och jag hade inga planer för dagen och det är så otroligt tråkigt här ute så vi höll på att bli knäppa båda två. Kom fram till att Galna Glassen i Västerås skulle få sig ett besök och sagt och gjort, vi drog helt enkelt till Västerås. Knallade runt lite i Gallerian och Punkt men hittade inte så mycket att shoppa.
.
.
Väl på Galna Glassen blev det en Galnast i bägare med gammeldags vaniljglass, brownie, maränger, kolasås och jordgubbssås. Mycket gott :) Jonna körde på samma glass, oreos, marabou choklad, vit chokladsås och lakritssås och hennes var också god tror jag :P Hahah
.
.
Puckat att dra iväg typ 5 mil enkel tur för att köpa glass, så vi letade oss fram till en hästsport affär när vi ändå var i krokarna. Ville klämma och känna på ett par Soft up stigbyglar men dom fanns inte, verkar inte säljas i butik, så jag köpte ett nytt dressyrspö och en GG-luva till Capo. Hans öra är uppätet av kryp så jag vill skydda det vid ridning, hans andra mössa från Equiline är ganska slutkörd så det var lika bra att ladda upp med en ny. Blev en beige som matchade schabraket som satt på sadeln finfint, vilken tajming liksom. Dock verkar Capo ha lite för breda öron för att mössa ska sitta helt bra.. Efter ridningen hade den lossnat och satt jättehögt upp i luften typ ^^ Men men, kanske töjer sig...
.
.
.
Imorgon är det jobb igen, har lite lite mer att göra då så det blir bra :) Dags att börja tagga mot sängen nu, natti natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback