Löördag

Hej hej hallå!
.
Som vanligt har jag haft annat för mig än att sitta här och blogga, har bland annat jobbat hela veckan och varit grymt trött på kvällarna. Vädret har ju varit tropiskt den här veckan också vilket gjort att jag inte varit inomhus och framför datorn lika mycket som vanligt.
.
Capo har fortfarande ingen sko, han tappade ena bakskon samma dag som jag köpte Nova-bettet (typ 1,5 vecka sen) så jag har inte kunnat prova det än, gud vad jag hoppas att det kommer funka! Förövrigt är han nästan uppäten av bromsarna och har bett stora som ett mynt och runda som bollar, stackarn. Han blir helt till sig när man kommer ner och har salva och flugspray med sig.
.
Hm, annars har jag inte så mycket att dela med mig av. Träffade Bakis över en lunch idag, Sushi Yama på stationen och sen knallade jag genom stan hem och kikade in på New Yorker. Hittade mot alla odds en bikini (inte en dag försent), visserligen har Bakis en likadan i en annan färg, men vem bryr sig? :P
.
Ikväll är det tjejkväll hos Emma så jag ska knalla dit om några timmar, blir ev drinkar eller rosé på Skeppet lite senare också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback