FEST!

Har ju glömt att skriva om utgången förra helgen! Herregud vilken miss. Visserligen kommer jag inte ihåg allt så bra som jag borde, men det är sånt man får ta :)
.
.
Vi drog i alla fall ihop ett gäng till förfest hos Katta, hon åkte till Afganistan den här veckan (tror jag) så vi hade hejdå-fest i hennes ära. Förade med vin, drinkar, shots och sist men inte minst; 1,5 liter Môet. Fint skare va har jag hört ;)
.
Det var förövrigt jag, Bakis, Katta, Hanna, Isa och Chrille..
..
Drog en taxi in till BJ, jag kände mig jättestolt som för första gången var på BJ en lördag och tack vare att det var midsommardagen så var det inte knökat där inne, ingen kö in och ganska lugnt till en början. Isa tog in ett helrör och efter det gick det utför snabbt... Hahah, nångång mitt i natten kutade jag till toan och spydde, kände mig skitduktig som gjorde det och mådde bättre efter så jag letade upp Bakis och meddelade att jag hade spytt, hon sa till mig att hon va sååå jääävla full och jag sa detsamma, gjorde säkert tumme upp på det och festade vidare. Shotarna på förfesten var nog boven i dramat, för av helröret drack jag bara ett glas...
.
.
Festade och dansade och jag vet inte allt vi gjorde fram till stängning. Nattmat blev det på Kebabhouse med Katta därefter vinglade jag hem och kom innanför dörren strax efter 4. Herregud, vad jag mådde som en skit dagen efter. Klev upp runt 16 men blev inte människa förrän runt 20 på kvällen... Och på det var det ju jobb kl 6 på måndagsmorgonen... Great.
.
.
Hahah, men kvällen var superlyckad och vad jag har hört så hade alla asroligt. Jag och Bakis fastnade på en vimmelbild som ingen av oss minns. Vi minns att vi blev fotade på dansgolvet och förväntade oss en bild därifrån, men den som ligger uppe är på oss när vi sitter vid bordet där helröret stod. Skumt kan man säga... men roligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback