Onsdag

Imorgon äre jobb som står på schemat. Vet dock inte riktigt hur jag ska göra för att somna i vettig tid ikväll eftersom jag börjar 06.00 imorgon. Har ju för vana att vakna tjugotusen gånger varje natt också. Äh, men det blir nog bra, när jag väl är uppe vid 5 så är jag vaken liksom ^^
.
.
Idag dårå, har inte gjort speciellt mycket. Samlat ihop lite papper som ska postas imorgon om jag hinner, annars lyssnat på massa musik och läst "Älskade Syster" som jag kämpar mig framåt i. Funderar på att fixa middag också men vet inte när Per kommer och om han vill ha, så det är väl lika bra att vänta antar jag...
.
.
Ikväll ska "alla" mina kompisar ut och jag kan såklart inte hänga på. Hade jag inte träffat Katta igår så hade jag väl iofs inte blivit tillfrågad ändå så det är väl skitsamma egentligen.
.
.
Äh, nu ska jag ut på balkongen igen och försöka att inte nojja över mina "tvångstankar", blir så jobbigt att vara på balkongen med dom...
.
.
Tjenis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback