bye for now

Hej vänner :)
.
Jag finns från om med igår på en annan blogg. Tanken var att föra över alla dessa inlägg (ca 2000st) till den nya bloggen, men det misslyckades tyvärr.
.
Den här bloggen kommer att finnas kvar då jag på något sätt vill få ut den på papper. Så otroligt mycket ord och tankar som flyter runt på internet känns lite riskabelt och 5 år av mina tankar är ganska mycket.
.
Är det någon som mot förmodan vet hur man går tillväga för att spara ner bloggen och få inläggen i ett utskrivbart dokument, kontakta mig.
.
Jag återkommer om en vecka eller så med min nya adress. Ska ladda upp med lite inlägg där innan den blir officiell.
.
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill jättegärna ha den. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback