12 sanningar om mig

Så, här kommer dem; 12 sanningar om mig:


1. Jag äter inte kött. Bara ibland och väldigt noga utvalt

2. Jag bytte efternamn för 8 år sedan

3. Jag kommer alltid minst 15 min försent till jobbet.

4. Jag är höjd- och mörkrädd

5. Hatar vatten och att åka båt, ändå åker jag på kryssningar lite då och då

6. Låtsas ganska (väldigt) ofta att jag inte fattar, när jag egentligen har stenkoll.

7. När jag var yngre hade jag koll på precis all musik som gick på teve och radio; kunde låtarna, visste vem/vilka som sjöng och låtarnas namn

8. Sjunger ashögt i bilen när jag åker ensam

9. Jag har samlat på bokmärken, sudd, påsar och klistermärken. Nu finns enbart påsarna kvar.

10. Jag har haft ett eller fler hål i tänderna varje gång jag varit på kontroll. Man går en gång om året, 20 hål typ..

11. Tycker det är grymt pinsamt att göra bort sej, därav min blyghet

12. Är väldigt nyfiken av mig, både på gott och ont.

Tanken är förresten att jag ska utmana 5 andra personer att göra samma sak;
Jonna, Katta, Alex, Jimmie och Isa.

Publicera antingen på din egna blogg, bilddagboken eller som en kommentar i kommentarsfältet.


Kommentarer
Postat av: Jonna!

jag har lagt lista på min blogg ;)

och länkat till din :D

tacka mig nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback