söndag

Undrar hur många "söndagsrubriker" jag har. Söndagar är alltid skit, kanske därför man inte orkar engagera sig..?


Helgen är i alla fall snart slut, igen. Var ute i fredags men hade inte direkt kul. Trött som få var jag så jag orkade inte med någonting, sen att vissa killar är dumma i huvudet gör inte det hela roligare.  Stackars B, råkar alltid ut för skitstövlarna.. men det är i alla fall hon och jag i nöd och lust och det kan inte någon ändra på <3


Igår körde jag massa bil också, hela vägen till Västerås för att gå på Ikea och käka på Max =) Kan inte påstå att det gick bra, men jag krockade inte och orsakade inte trafikstockning så det är ju i alla fall lite positivt!


Sällskapade med Bakis på kvällen sen också, kollade på Ugly Betty och käka mackor med jordnötssmör på XD


Så, för att knyta ihop säcken, söndag igen. Ska snart åka till Capo-lurk och luncha pållarna och sen sitta och vänta på att lillsiss kommer hem med lite godis till mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback