skjut mig

för den som undrar är jag hemma från jobbet idag med. Har fortfarande huvudvärk och det gör mycket mer ont än vanligt. Något måste ju vara seriöst fel.

Katta och jag har spånat på att kanske amputera men jag kom fram till att det nog inte är så lätt att genomföra ensam så jag ska vänta tills någon kommer hem som kan hjälpa mig. ^^

Missar dessutom bowling och satsig middag ikväll. Okej, jag vet att jag är sämst på bowling men det är ändå roligt och en satsig middag liksom, hallå jag är beroende av god mat.. jävla skit..

Tror dock inte att det är så jättebra att sitta framför datorn när huvudet inte är på topp så nu ska jag överge den för teven eller kanske Harry Potter och ett berg Panodil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback