jag försökte i alla fall

Igår fick jag för mig att jag skulle motionera litegrann. Inte gymma eller springa eftersom det är så jobbigt och svettigt utan här skulle det simmas.

Gissa om det var ovant?
Har inte simmat/badat på flera år bortsett från bubblet hemma så jag höll ju på att dränka mig själv typ hundra gånger. Det hela blev ju inte bättre av att en gubbe 40+ simmade brevid och glodde på mig och siss hela tiden. Man är ju inte direkt "påklädd" när man badar så vi höll oss under ytan så mycket vi kunde tills gubben var klar.. =S

Efter intensivt plaskande (läs: simmande) i kanske 40 minuter hade vi tröttnat på att vara "seriösa". Linserna ville inte sitta kvar i ögonen och huvudvärken började smyga sig på..
så vi traskade helt enkelt upp och åkte hem.

men jag försökte i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback