en och annan tanke

Den långa efterlängtade påskhelgen börjar lida mot sitt slut nu tyvärr. Har hänt en del grejer utöver vad som brukar ske under mina helger nuförtiden. Åkte in till uppsala i fredags, måste ha varit över en månad sen jag var där men det var skönt att komma dit, känns mer som "hemma" än vad V-ås gör. Vi lullade runt i lite affärer, dom få som var öppna och shoppade lite kläder och sånt.

Blev galet festsugen också (shit när var jag det senast?) så jag och Bakis fick för oss att testa People, ge stället en sista chans till liksom. Förfestade med way too many glas vin så vi var väldigt glada i hatten väl på plats =P

Sen var min kära pojkvän back in town helgen till ära också och hör och häpna, han och hans kompisar kom till People. Vad jag har hört av dom så hatar dom stället. Men men, inte mig emot att dom kom, hade ju ett och annat att snacka om så.
men jaa, inte mer om det nu. utgång igår med (2 dagar i rad är illa) men jag hade lovat och det man lovar ska man hålla. Denna gång blev det Konrad där Dregen spelade alldeles för hård och skum rock för min smak, men vad gör man inte för sina vänner?

 Annandagpåsk måste det vara idag va? eller nej, påskdagen? =S shiet, noll koll..

Var uppe i stallet så fort jag vaknade, vilket var typ klockan 12. Orka sitta hemma hela dagen utan nått att göra för att sen på eftermiddan åka till stallet. Nej, här blev det full fart fram tidig morgon (sitter hemma och gör nada nu istället dock). Red tillsammans med Helena Bergström (celeb you know?) och grejade runt i stallet, fyyfaen va kallt det var. Tänker inte gå utanför dörren fler gånger idag.

image61
Trodde det var Tommy och Fluff som blev fotade, inte jag =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback