drömmar..

i går natt drömde jag sådär konstigt och läskigt igen. Det var en bra och snäll dröm från början men sen urartade den till något inte riktigt lika snällt och bra.

Den började i alla fall med att jag och några kompisar skulle umgås och bara ha kul tillsammans någonstans i nåt hus som vi fått låna. Efter ett tag kommer en hög med killar som också ska bo i det där huset och vi klagade ju inte för dem var rätt snygga allihop.. lite snabbt sammanfattat blir i alla fall jag våldtagen av två stycken och någon av mina kompisar blir jagad med kniv. Sen vaknade jag som tur var.


...
Jag tror den där berg- och dalbanan som jag åker snart är påväg utför en sån där brant backe igen. Den har sluttat neråt ett bra tag nu, men som sagt nu börjar det bli brant igen..

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch vilken jävla dröm.

2008-03-14 @ 14:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback