bakåtsträvande

I stort sett allt motarbetar mig nu ikväll känns det som. Bilddagboken har gjort om hela sin sajt så där kommer jag inte in, ser dock att folk lyckas med att ladda upp bilder så det är säkert bara jag som har probs.
Sen har jag ju den här jävla huvudvärken också, jag kan nästan sätta min ena fot på att jag kommer ha huvudvärk imorgon med. Frågan är bara då om jag ska stanna hemma eller om jag ska pina mig igenom en dag på jobbet, dvs 8 timmar framför en dator med att läsa och skriva olika nummer hela tiden. Jag lär bli knäpp. Och jag lär bli mördad om jag stannar hemma, både av mamma och säkert av chefen också.

Vad göra?

Håll tummarna på att huvudet mår bra imorgon, det gör i alla fall jag.

Godnatter

Kommentarer
Postat av: Linda

Bdb funkar mkt bättre nu med Explorer. Och det funkade först med firefox. :p

Lite ful design tycker jag det är på bdb.

2008-03-18 @ 16:16:11
Postat av: jennie

ful design ja, usch.. men nu funkar det för mig med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback